21 Temmuz 2011 Perşembe

Ne Çok Olmuş.

  Unutmuşsun beni deme, deme öyle şeyler küserim sevdicek.
  Sen bana 'Maddi işlere dalı aklımda başka işler olsa da gönül sarayımın sultanısın sen! İnsan kalbinin sultanı unutur mu hiç delim?' demiştin ya hani Haziran/2009 'da, ben de kalbimin sahibini unutur muyum hiç.
Dur dur bunu da hafızanda mı tuttun, herşeyi hatırlıyorsun deme sevdicek :) Merak etme o kadar da değil, not almışım tarihini oradan yazdım, ama bu sözün aklıma kazınmıştı o zaman, seviyorum, seni sevdiğim gibi.
  Pek bir romantiğim bugünlerde sanki..
  Amaa yaa senin için sadece geçenki iki videoyu çekebildim, daha çok çok istiyordum ama müsait ortam olamadı be sevdicek :( Buralara gelmene az kaldığına göre, video çekmek için de az vaktim var. Bir an önce olmalı inşallah.
   Seni de tanıyacaklar artık çok heyecanlıı.
   Ben yine yazacağım sana, sen diyorsun ya 'Bloga yazma, bana yaz.' diye :)
   Özlemle..

                      Delim'in burayteşrifine 25  gün kala.

2 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

hayırlı olsun canım. gizemini ilk günkü gibi korumuşsun:)) hadi bakalım zamanla tanıyalım bu deli çifti:))
sevgiler

bir deli çift dedi ki...

Teşekkür ediyorum. Evet bunu koruyabilmek çok güzel bir duygu, karşılıklı sağlanabilecek birşey sanırım, saygı korunursa gerşey korunuyor çok şükür :) Hadi bakalım, biz de tanıtalım kendimizi.
Sevgiler..