27 Temmuz 2011 Çarşamba

Bıcırık.

  Sevdicek tatildesin, özletiyorsun yani kendini. Özlediğimde burası sığınağım oldu :) Yazıları okuyunca farkediceksin çoğunlukla sana ulaşamadığım anlarda buradaydım. Sen yanımdayken başka bir şey aklıma gelmiyor kii ben napıyım! Sen şimdi güneşleniyorsun muhtemelen, ben de evde başım ağrır bir halde sana yazıyorum işte kuzu, napalım hayat bu :) Seni kıskanıyorum. Güneşlenmek istediğimden değil elbet, yanında olamadığımdan. Rabb'im çok merhametli duyuyor sesimi :) Az kaldı sabret diyor. Sabrediyorum Rabb'im senin yardımınla.
   He bu arada iyi ki varsın be kuzu!
   Rabb'im bizi karşılaştıdığın için de şükür ediyorum. İşte öyle içimden geldi, dün sana bir mesaj atmıştım sevdicek bence bunu hatırlayabilirsin, orada da demiştim ya. İyi ki hayatıma girip, bütün yabancıları uzaklaştırdın..

                                     Delim'in burayteşrifine 19  gün kala.

Hiç yorum yok: