9 Temmuz 2011 Cumartesi

Yaklaşıyor.

   Yine gittin sevdicek, gitmeler ne de çok yahu.
   Doğum günün için yeni hazırlıklara başladımm, video çekiyorum senin için :) Gittiğim yerlerde hep aklımda olduğunu bil diye, seninle konuşuyorum. Seninle konuşmayı sevdiğim kadar olmasa da, videoya senin için konuşmak da çok eğlenceliii :) Daha 2 tane oldu, ama artacak inşallah.
  He bu arada arkadaşınla anlaşmıştım, o arkadaşlarını çekecekti ama o plan olmadı. Bir de çok komik birşey oldu: seninle benim facebook'uma bakarken, mesaj gelmişti. Açtım senin önünde, ve altta hemen arkadaşınla mesajlaşmamız vardı ve sen onu görmedin. Rabb'im işte göstermeyince göstermiyor :)
  Böyle işte sevdicek, yeni haberlerle görüşmek üzere. Severim seni!

                 Delim'in burayteşrifine 38  gün kala.

Hiç yorum yok: