21 Ağustos 2011 Pazar

Mutluluk Kaynağımsın Sevdicek!!

Ne desem, nasıl başlasam bilemiyorum. Kelimeler kifayetsiz sevdiceğim :) Beni ne kadar mutlu ettiğini nasıl anlatabilirim bilemiyorum ama çoook çoook çoook çooo...k ....... mutlu oldum işte :) Ayrıca benim gibi birine bu denli, derin duygular yaşatabilmekte kolay değildir. Ama sen bunu başarıyorsun biriciğim :) İki gün önce doğum günümde bana bir sürpriz hazırlamadığına inanmamıştım haliyle,  beni bu konuda yine şaşırtmadın ama sürprizinle yine çoook şaşırttın ve duygulandırdın beniii  :)

Daha blogun hepsini okumadım çünkü çok güzel ve hemen bitsin istemiyorum sevdiğim :) Sen de şimdi beni face'de takılıyor sanıyorsun ama yok oyle birşeeeyy :) Bende sevdiğimin sürprizine cevap vericeem :)

Seni ilk gördüğümde demiştim "eğlenilecek değil evlenilecek kız bu diye". Beni şimdiye kadar hiç yanıltmadın . Seni karşıma çıkaran Rabb'ime Binlerce kez şükürler olsuun. Sevgimizin, daimi mutluluğumuzun sırrı dürüstlüğümüzde, birbirimize verdiğimiz güvende saklı değilmi :)

Daldan dala atlıyorum biraz yarim ama idare et lütfen :) Çok uzun şeyler yazmak istiyorum sana ama bir an öncede bitirip sana okuman için haber etmek istiyorum. Gerçi senin yazdıklarının yanında benimki bir saman tanesi gibi kalır ama olsun :) Senin cevabıma ne kadar değer vereceğini ben biliyorum o yuzden mesele yok :)

Bu başlık altında sana son sözlerim şunlardır sevdiğim. Rabbim mutluluğumuzu huzurumuzu daim etsin inş.. Seni bana yar eden yaradana kurban olayım bennn!! Sevginle delin oldum, sevginle divanen oldum :) Sende benim herşeyimde bir parçam oldun =) Bak şimdide msj attın :p Hadi haber edeyim de bak buraya.

Hep sevgiyle, muhabbetle, aşkla kalabilmek dileğiylee... :)



Sevdiceğin biricik, hediyesi el emeği göz nuru t-shirt'üm :)

Mr. Mad    ;)

Hiç yorum yok: