9 Ağustos 2011 Salı

Vuslat.

Ayrılık bitti sevdicek.
Sen bana gelemedin ama ben sana geldim, zor da olsa geldim işte.
İyi ki gelmiş miyim?
Gelmişim tabi deliiim!
Ben seni gurur yapıyor diye kızıyordum, beni beklemen masum geldi, o kadar da kızacağı bir şey yokmuş.
Ama bana bir daha öyle kötü kötü şeyler söylersen küserim.Bize yakışmıyor değil mi sevdicek?

Neyse bu mevzuyu kapatalım artık bence de :)
Bugün yan yana baya konuştuk zaten.

Aa gelmene 6 gün kalmış. Belki de daha fazla şuan bilemiyorum, ancak iftarda görüşebilceğimiz için :)

Neyse velhasılı kelam mutluyuz sevdicek.
Özleminde bu deli.

              Delim'in buraya teşrifine 6  gün kala.

2 yorum:

Jade dedi ki...

size dair birşeyler yazdım blogumda deli çift :)

bir deli çift dedi ki...

Deli olmakla övünmek ne kadar güzelse, o güzelliği yaşadım(yaşayacak) :)