20 Mayıs 2011 Cuma

Biraz Aradan Sonra Yine Sen.

     Selam sevdicek!
 Biraz ara verdim, malum sınavlarım hiç bitmez benim bilirsin. Bugün itibariyle bitmiş bulundukları için, sevinçle sana geldim :) 'Sana geldim zuzuuum.' diye birşey vardı aklıma o geldi şimdi bir anda :) O kadar tatlı söyleyemem ama, sana geldim kuzuuu! Şu an seninle mesajlaşıyorum, garip bir duygu aynı anda sana iki farklı konuda, iki farklı yerdeyken yazmak. Bunları okurken memleketimizde olacaksın muhtemelen, hatta inşallah :) Bak şimdi bir anda kitlendim, aklıma yazacak bir şey gelmiyor. Aa aklıma ne geldi(şizofren miyim ne!) : Buraya ilk gelişini hatırladım da bir anda, gülmekten alamadım kendimi :) Sabahın köründe geldiğini haber verdiğin halde, 'He tamam.' deyip, bir saat daha uyuyuşum ve senin sabahın köründe(vurguluyorum) doğru düzgün açık bir yer bulamaman ve ortalarda dolanman geldi aklıma da, ne hoş(!)'um yahu. İnsan sevdiceğini o kadar bekletir mi? Ben sana baya işkence çektirmişim be sevdicek! Ne sabırlısın :) Seninle yaşadıklarımızı hatırlamak çok eğlenceli delim, sanırım sen çok eğlencelisin ondandır dimi, yoksa benim süper eğlenme yeteneğimden mi bilemedim şimdi :) Okuduğunda bir cevaplayıver zahmet olmazsa. Hadi ben yavaş yavaş kaçayım bari. Hiç de romantik yazmıyorum yahu, sen zaten benden çok da romantik bir hediye beklemezsin, bilirsin beni çünkü:) Tamam hadi ben güle güle der, giderim.

                  Delim'in buraya teşrifine 87 gün kala.

Hiç yorum yok: