26 Mayıs 2011 Perşembe

Büyüyünce Ne Olcam Derdi.

   Üniversite okuyan birileri olarak hala böyle sorulara sahip olduğumuz bir ülkede yaşıyoruz! Sahi biz büyüyünce istediğimiz mesleği, sevdiğimiz mesleği yababilecek miyiz kuzu? Senin de derdin bu işte şu sıralar, yaaş kemale ermye başladıkça dert edilen konularda değişiyor haliyle. Rabb'im kapılar açacaktır inşallah, biz elimizden geleni yapmaya çalışalım be sevdicek. Tamam tamam çok klişe konuştum, sustum. Senin bu konuda sıkıntı yapman birazcık canımı sıkıyor da, biliyorum iyi bir mesleğin olmazsa beni sana vermezler diye korkuyorsun =P ama korkma sevdicek, bulucaz inşallah. Bulduğumuz zaman bunları okuyup gülcez hem de :) Böyle işte kuzucum, hadi ben kaçtım, sevgiyle..

              Delim'in buraya teşrifine 81 gün kala.

Hiç yorum yok: