15 Mayıs 2011 Pazar

Sana Çok Kala.

   Sensiz buralarda oluşumun ikinci günü. Bir garip hissediyorum, senin haberin olmayan pek birşey olmadığı için hayatımda :) Dün blogla uğraşırken mesaj attın, 'Naptın sevdicek?' dediğinde doğruları söylemedim, beni affet  :) Söz hepsini itiraf edeceğim sen bunları gördüğünde.
    Bu arada iki gün önce yanıma gelmiştin(çok tuhaf cümleler oluyor ama böyle yazmak istiyorum banane :)! Şimdi bensiz memleketimizdesin, kıskanıyorum işte. Olsun her yere birlikte gideceğimiz zamanlarda gelecek, şimdi sabretme vakti değil mi sevdicek? Sanırım şuan ders çalışmalıyım, ama bu blogun heyecanı çok hoşuma gitti, bir sürü bir sürü yazasım var. Okuyabilir misin ki hepsini bir anda? Boşver hepsini birden okuma bak, benden sana tavsiye :) Sen bu yazıyı okumadan 92 gün önce yazıldı bu yazı bu arada hatırlatayım dedim. He bundan sonra kumanda panelinin bir sahibi de sensin ona göre. Seni de buralarda görmek istiyoruz değil mi, siz de istiyorsunuz :) Heralde 93 gün boyunca seni merak edenler olacaktır. Böyle işte delim! Ben yine sana gelirim bazı bazı, senin haberin olmadan. Öyleyse benim gitme vaktim geldi şimdi.

                         
                 Delim'in buraya teşrifine 92 gün kala.

2 yorum:

bernaa_efe dedi ki...

mütişşş birisinnn yaaaa :)))))
Sevdicek'innn ne kdrdaa sanslıı :)))))

bir deli çift dedi ki...

İltifat ediyorsun.
Ben de şanslıyım! :)