16 Mayıs 2011 Pazartesi

Süpriz.

   Bugün direk  okula gidecektin, amaa ikimiz için de süpriz bir şekilde benim yanıma geliverdin :) Uyanamamak bazen işe yarıyor mu desem ne desem. Bir kaç saat bile olsa yanında olmak o kadar huzur veriyor ki; sanki bütün sıkıntılarım, derslerim, sınavlarım bitmiş, başka bir dünyadaymışız gibi oluyorum. Ne hoşsun sen! He ilk defa frappucino ve ice mocha içtik mi desemi yedim mi desem, işte neyse ondan yaptık :) Niye bunu söyledim bilmem ki, belki ilk defa ne zaman denediğini hatırlamak istersin sevdicek =P Karamel sevmediğini de daha yeni öğrendim he, garip ama. Daha neler öğreneceğim kimbilir sana dair, keşfedeceğim kutucuğumsun :) Bu nasıl bir hitap şekli dediğini duyar gibiyim, seversin sen. Hadi ben kaçtım, baybay.

             Delim'in buraya teşrifine 91 gün kala.

Hiç yorum yok: